جمعه , سپتامبر 20 2019
Breaking News
Home / مدیریت / پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل756 کیلو بایت
تعداد صفحات32
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف فروش

روندی هفت مرحله ای فروش

مشتری کیست ؟

مشتری چه انتظاراتی دارد ؟

چرخه رضایت مشتری

عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری

شاخص های رضایت مشتری

عوامل موثر رضایت مشتری در نمایندگی ها

شرایط لازم برای کسب رضایت مشتری

رضایت مشتری در خدمات

مولفه های خدمات پس از فروش

مولفه های خدمات پس از فروش

وظیفه مدیر خدمات پس از فروش

الگوهای برخورد با تیپ های مختلف مشتریان

استانداردهای ملی خدمات تعمیرگاهی

استانداردهای ملی خدمات پس از فروش

هدف از تدوین استانداردها

مشخصه های تعمیرگاههای تخصصی استاندارد

مشخصه های تعمیرگاههای تخصصی استاندارد

جدول تجهیزات و ابزارآلات ، قطعات برقی و الکترونیکی استاندارد 6346

جدول تجهیزات و ابزارآلات ، قطعات برقی و الکترونیکی استاندارد 6346

قسمتی از متن پاورپوینت:

شاخص های رضایت مشتری:

1 . پذیرش و برخورد با مشتری

2 . کیفیت خدمت

3 . روابط عمومی و حفظ مشتری

4 . لوازم یدکی مناسب و با کیفیت

5 . دسترسی به خدمات مناسب

6 0 تضمین و گارانتی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش” می باشد که در حجم 32 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

About جزوه

Check Also

دانلود.:: پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده دسته بندی مدیریت …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *