دوشنبه , سپتامبر 16 2019
Breaking News
Home / مدیریت / بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل985 کیلو بایت
تعداد صفحات28
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

هدف از بررسی، تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم تاثیرگذار برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسایی شوند. همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملكرد این شركتها آماده نمود.

مقدمه

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.
شركت‌های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت‌های حیرت‌انگیز فناوری بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه كنند.
در دهه‌های اخیر از برنامه‌ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبكه پیچیده عوامل تأثیر گذار در محیط‌های رقابتی كه انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فكر كرده و تصمیم‌های موثری اتخاذ كنند، استفاده شده است
افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد شركت‌هایی شد كه در جستجوی فرصت‌هایی در بازارهای داخلی و بین‌المللی بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا كرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست كند.

به موازات توسعه و تكامل تفكر بازاریابی ، ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده میان عوامل و متغیرهای مختلف در بازاریابی برای كسب رضایت مشتری و سودآوری شركت‌ها، مورد توجه قرار گرفت.
در نگرش بازاریابی نوین كه تولید برای پشتیبانی از بازاریابی وجود دارد تا بازاریابی برای كمك به تولید و اینكه بازاریابی فقط فروش محصول و خدمات، ترفیع و آمیخته بازاریابی نیست، به مفهوم بازاریابی توجه شده است.
بازاریابی شیوه عمل و جهت‌گیری سازمانی است كه مشتری در مركز جریان تصمیم‌گیری آن قرار دارد. لازم به ذكر است كه تغییر بازاریابی بین‌الملل به بازاریابی جهانی یكپارچه و منسجم و همچنین ظهور یك جهان بدون مرزهای تجاری، روابط خریدار و فروشنده، نوع بیان و گفتمان بین آنها، نیاز مشتریان، ارزش مشتری با محوری بودن. مشتری گرایی و گسترش ارتباطات و تعاملات ارزش محور به جای روشها و رویكردهای سنتی از جمله ابعاد مهم و مورد نظر در مطالعات بازاریابی می‌باشند.
فایل پاورپوینت 28 اسلاید
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

About جزوه

Check Also

دانلود.:: پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده دسته بندی مدیریت …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *